Juni 13, 2012 - Fußball

Sitter på jobbet å kollar på fotbollen...det är ganska intressant hur tyskarna beter sig. De kollar sällan fotboll hemma utan måste gå till en restaurang eller bar eftersom där finns det ju nån som häller upp ölen och städar upp efteråt. Å det kan nog ibland behövas med tanke på hur mycket öl en tysk i genomsnitt dricker under en hel match. Ikväll dricker jag själv bara Fritz-limo eftersom imorr'n måste jag upp tidigt å iväg till flygplatsen :-D har haft så sjukt mycke tur...en kompis mig, carolin har erbjudit sig att skjutsa mig hela vägen för bara10€ istället för taxin som tar 70€ ibland ska man ha lite lotto :D Måste också ärligt säga att hittills i em har Tyskland spelat väldigt bra å skulle de i detta tillfälle ställas mot Sverige så skulle nog gomes å hans pojkar slakta zlatans fjollor;( Tror tyvärr att Sveriges tid i em inte blir allt så lång med tanke på hur vi spelade mot Ukraina och vilka lag som väntar oss...det vi får hoppas på är att England blir för självsäkra så att de blir slarviga. Såklart kommer jag på fredag bära Sveriges färger men just idag sitter jag i svart, rött å gult å det känns inte helt fel . Heja Tyskland!!!
Allmänt | |
Upp